Wizurai's Slide

Jumaat, 24 April 2009

Ada udah rupanya

mmmmm! ingatku blog ani nda menjadi p skali online dah didaftarkan pun. so, aku nda janji kan update slalu. lau dulu aku ada cita2 kan buat website p nda menjadi. ne, tercapai jua w'pun dlm bentuk blog. pic yg menarik atau nda akan dimasukkan kmudian. sama ada yg lalu atau yg baru berlaku. sibuk jua masa ne. hafazan blum abis lagi, ada pembentangan dan syafawi bahasa arab dan halaqah durru tsamin lagi.

oklah, berbalik crita psl blog ne. biarlah aku bersifat universal sikit. ertinya aku nda ceta hal-hal d kupusb saja p hal2 luarpun aku bawa sekali selagi ia ada kena mengena dengan hidup aku masa ne.

pada org2 yg baru lps interview utk masuk kupusb taun ne, didoakan semoga berjaya. dan mmm, nantilah sambung. kan tido, esok pagi kan jln k stadium kebajikan dlm kul 530 pagi. acara penutup sukan tahunan kupusb kali ke 2 tahun 2009 akan diadakan d sana seawal jam 6 pagi. k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan