Wizurai's Slide

Isnin, 4 Mei 2009

sibuk lagi

Lama jua nda update blog. minggu ane sibuk jua cam minggu2 yg sudah. kemarin bawa alinor k sm menglait, ujian bertulis. pastu bawa ia k icc. ingatkan masih ada expo kerjaya. sekalinya bepanyap udah. buang karan saja. liat haribulan sampai 3 mei 2009.

Ai? Sunyinya

Mana perginya semua org?






Ada p ndakan ane nganya?

Ada lagi satu ne, dari baiduri bank.


p yg lain nada ne

Ada plang ne p dluar. org yg register awal udah utk walk-in interview.

Noi, nada tah rezekimu ri ne. well, jgn putus asa.

minggu lps aku dah antar assignment psikologi n buat pembentangan bahasa arab. tadi pagi ada oral hafazan p pentasmi' nda blaku. ada pertandingan membaca al-quran peringkat saringan. anak pentasmi' (ustazah hjh masni) ikut so ustazah pindahkan ke hari selasa ptg d biliknya. tadipun siap2 kutanya org yg sudah ditasmi'. mostly freshie byk yg abis. ada jua yg combine sama kami esuk. si malek lps plang udah. paling awal, kepisan. plan kan tasmi' tadi p last2 esok jua. mcm blum ready. so goodlucklah for me esok. kabak2 ku eh. btw minggu ne minggu ulangkaji, minggu dpn start exam ahir semester 2. mmmm. buat pembaca blog dari kupusb diucapkan selamat berjuang. "Sekeping hati dibawa berlari, jauh melalui jalanan sepi, jalan kebenaran indah terbentang, di depan matamu para pejuang".

so lau lama nda beupdate lagi blog ane, sibuk banartah aku tu. hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan