Wizurai's Slide

Selasa, 16 Februari 2010

Saja sal lama nda post

Salam, lama jua me nda online since the last post (Dec 10th, 2009). online jua p kai handphone (handphone nda dpt update blog,. why? i dont know. masalah login lah biasanya). tahun ane kupusb dah tubuhkan pasukan kadet bomba dan penyelamat. masa pelancaran, terjumpalah pegawai2 dari tc yang dikenali. masa latihanpun me ikut dtg mendgni coaches. yg regular mcm che jamal, che mohammad, che bam. ada skali tu sama tuan jarin (tapi bercuti ia masa ne, kana H1N1) last saturday, terjumpa lagi sama che supree. i really missed cadet.
semester ane (semester IV aka tahun 2 semester 2) ngafal Quran nada p ngafal hadith ada. mmm. prasaanku sanang lagi ngafal Quran. btw aku cuba2 jua buat yg terbaik semester ane. dpt 4.00 keseluruhanpun jadi tah. hahaha most top tu, blum pernah dibuat/dicapai mahasiswa kupusb sebelum ane. insya-Allah. assignmentnya byk mcm biasa, nganya mcm nda cukup masa. majoriti dateline bulan 3. membunuh jua 2.
setakat ane, ada 3 assignment udah hampir siap. mungkin ada lagi 7-8 (or maybe more) kan dibuat. hari ane patutnya nada klas p Cikgu Salleh Lebar (kenalkan?) request supaya klasnya yg on tomorrow dpindah hari ane sal esuk ia menyelia org tp. terpaksa kami rombak jadual on wednesday sampai saturday sampai saturday kami kosong luan2. jadi cuti 3 hari. best2.
hari ane dan seterusnya kena awal dtg. gfku ikut marching sempena 26th national day. pagi-ptg durang blatih. sian. itam cia krg hehehe. aku, lau tc membawa join pasukan kadet, bleh jua p dlm pertimbanganlah sal assignmentku lagi penting. kan ku siapkan smua b4 semester break so dptku bercuti k kl. oooh, i missed KL hehehe.
blog yg satu lagi. wow! betul-betul hoo liao hahaha. dpt sambutan. tapi blumku update sal bahan byk d pc drumah. oklah, kjap lagi aku kan masuk klas sosio. sowi, sal mcm biasa nada pic, pics dsave d pc rumah jua. jumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan